Típusai Szerkesztés

Ezek a tárgyak megtalálhatóak a játék adta világban, vagy eldobhatod őket. 7 típusa létezik ezeknek, megtalálhatóak különböző helyeken és eldobhatják őket különböző zombik.

1. Civil tárgyak: Ez a leggyakoribb zsákmány-típus. Megtalálhatóak civil területeken, az az a városokban. Szinte minden étel-ital fajta ide tartozik, valamit a ruhák egy része és pár közelharci fegyver.

2. Katonai tárgyak: Ez a kategória magába foglalja a legjobb fegyvereket, többek között a katonai minőségű fegyvereket, katonai muníciókat, test páncélt és más katonai tárgyakat (NVGs, mellékletek...).

3. Gyógyászati tárgyak: A gyógyászati kellékek nagyon fontosak, mert ők tartják meg a karakterünk egészségét, ezért nagyon jó ha minél több van belőlük birtokunkban. Vannak különböző szintű hatóanyagok és ritka orvosi kellékek.

4. Polgárőri tárgyak: Olyan tágyak tartoznak ide, amelyeket civil területeken nem találhatsz meg. Ilyen az Ushanka, Szurony, Bandana és a Matamorez, amelyeket csak ilyen helyeken találhatsz meg. A polgárőri helyek egyben vannak néha a civil helyekkel.

5. Rendőr tárgyak: Egyedi tárgyakat találhatunk egy rendőrőrsön, lezárt területeken vagy egy rendőr kocsi körül. A rendőrségi lőfegyverek jobbak mint a civil másaik, a ruhák ritkák a rendőrőrs területén is.

6. Mezőgazdasági tárgyak: Ezek magába foglalják a nyersanyag szerző eszközök (Axe, Pickaxe), illetve a magok, műtrágya, alvó táskák és pár ruha. Pár lőfegyver is terem ezeken a területeken (mint a Mosen) és ezekhez muníció is.

7. Építészeti tárgyak: Ilyenek a barkácsoláshoz kellő hozzávalók, valamint a nyersanyag szerző eszközök(Axe, Pickaxe, Handsaw). Otthont talált magának ezek között a Sledgehammer is.

PEI Drop Map-0

Fegyverek Szerkesztés

Ezeket a tárgyakat csak arra használhatjuk hogy megsebezzük a játékosokat vagy a szörnyeket, és ezek közül valamelyik tudjuk fejleszteni is.

Közelharci fegyverek Szerkesztés

A közelharci fegyverek nagyon rövid hatótávolságúak, de ezek folyamatosan használhatóak.

Távolsági fegyverek Szerkesztés

A távolsági fegyverek közepes hatótávolságúak, de igényelnek tölténytárat vagy muníciót.

  • Muníció: Az Íjhoz és a Shotgunhoz (Nyilak az Íjhoz, és Slug/Buckshot a Shotgunhoz).
  • Tölténytárak/Klippek: A legtöbb fegyverhez ez kell a játékban.
  • Fegyvermellékletek: Ezeket tudjuk kiegészítsként fegyvereinkre felszerelni, csak le kell ütnünk az "Attachments Key/Fegyvermellékletek Kulcsot", a "T" betűt. A kiegészítőkkel jobb teljesítményt adhatunk a fegyvereinknek.

- A Puskacső(Barrel) kiegészítőkkel felszerelhetjük a puskacső végét különböző kellékekkel.

- Az Irányzék(Sight) kiegészítőkkel felszerelhetjük az irányzékot különböző kellékekkel.

- A Taktikai(Tactical) kiegészítőkkel különböző segítséget adó kellékekkel szerelhetjük fegyverünket.

Dobással használható tárgyak Szerkesztés

Ezeket a kezünkből eldobva használhatjuk.

  • Gránát
  • Füstgránát
  • Útjelző
  • Világító rúd

Ruházatok Szerkesztés

A ruházatok testre illeszthetőek. Kalapok, pólók, nadrágok, pulóverek és mellények. Ezeket használhatjuk barkácsolásra is.

  • Hátizsákok
  • Sisakok
  • Szemüvegek
  • Arcok
  • Felső testi ruházatok
  • Alsó testi ruházatok
  • Mellények
  • Öltönyök

Eszközök Szerkesztés

Ezeket használhatjuk barkácsolásra, sebzésre és nyersanyag szerzésre.

  • Kézifűrész
  • Forrasztó
  • Zsebkés
  • Csákány
  • Balta
  • Fejsze
  • Tűzoltósági fejsze
  • Láncfűrész

Kellékek Szerkesztés

Ezek korlátozva vannak - ezek vagy alapból vannak, vagy nekünk kell a fogyasztás előtt újra tölteni.

  • Az Italok szabályozzák a Szomjúságot.
  • Az Ételek szabályozzák az Éhséget.
  • Az Egészségügyi Ellátás szabályozza a Vér mennyiségét, meggyógyítja az eltört csontokat vagy a Betegséget.
  • Bogyók. Ezek tudják szabályozni az éhséget és a szomjúságot is. A halvány, a lila és a kék bogyó Hallucinációt okoz, a lila és a piros gyógyítja a betegséget 20 és 30 százalékkal!

Barkács Hozzávalók Szerkesztés

Ezeket a tárgyakat kombinálhatjuk más milyen tárgyakkal, amelynek eredménye képp különböző tárgyakat kaphatunk a világban.

Helységben szükséges tárgyak Szerkesztés

A helységben szükséges tárgyakat falak mögött vagy egy elkerített helyen érdemes használni.

  • Tárgy tárolás: A játékosok ezekben tudnak bármilyen tárgyat tárolni.

- Szekrény

- Fémszekrény

- Faláda

- Állványos lámpa

- Generátor

- Homokzsák

  • Csapdák: Ezen tárgyak különböző típusaival elkaphatjuk az NPC-ket, illetve a játékosokat.

- Szögesdrót

- Szöges kerítés

- C4

- Elektromos kerítés

- Elektromos csapda

- Csapda

- Fatüske-csapda

- Akna

- Taposóakna

Szerkesztés